Skocz do zawartości









Synowiorteza radioizotopowa ponowny plyn?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Darek_*

_Darek_*
  • Goście

Napisano 20 listopad 2013 - 10:06

Witam, z powodu ciaglego wystepowania plynu w kolanie, nie pomaga MTX w dawkach 25mg/tydzien, Metypred tylko delikatnie zmniejszal obrzek, a blokady z diprophosu dzialaly ok tygodnia zostalem skierowany na Synowiorteze Radioizotopowa lewego kolana. I tu jest moje pytanie po 4 tygodniach znow zaczyna pojawiac sie plyn. Czy to oznacza ze zabieg nie pomogl ? Czy to normalne bo podobno blona maziowa potrzebuje 6 tygodni na odrosniecie? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi



#2 nelia

nelia

    Newbie

  • Moderators
  • 6 postów

Napisano 21 listopad 2013 - 06:11

To może być skutek uboczny zabiegu, czasem rozwija się też stan zapalny. Powinieneś zgłosić się do lekarza i poprosić o wykonanie badań, czy wszystko z kolanem jest ok. 



#3 lucku

lucku

    Newbie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 lipiec 2016 - 06:16

Dokładnie miałem coś podobnego i dostałem nowe lekarstwo